Pages

Friday, July 1, 2011

Falling in Love ~~





with




SOAP & GLORY !!!!!!!





I know I know...


I'm soooooo outdated.. Satu Malaya dah tau pasal Soap & Glory, I baru nak tau.

Never too late though. Ok.. So, what makes me fell in love with this pinky stuffs?


My goodness.. Everything about the whole thing in the pic I love to the bits. From the shower mist, shower gel, hair repair mask, body scrub (flake away) & body butter (I love this the most). Bought this during my recent trip to Singapore for 28 SGD. I believe if you buy this at Sephora (Malaysia), it would be slightly cheaper. Around RM1 or RM2 less. If... I'm not mistaken. I was holding the mini body butter (7 SGD) in the first place, then only the SA showed my this gift box. It's 28 SGD. Terus amik !! I've been eyeing to try Soap & Glory products for the great reviews and also for the affordable price ever since, I dunno.. last year? Dolu dolu I mana tau these kind of stuffs. Went to Sephora, Sg (before Sephora came to KL) pun x tau nak beli apa. Enough with the crap. I am totally in love with Soaper Heroes !!! Everything is sooooo wangi !!!!!


Then I grabbed this too.. Scrub Your Nose In It for 17 SGD. It was damn hard not to try to convert everything into RM. So, tutup mata.. Stop calculating.. Pick what I want then straight away put into the basket. Since my facial scrub is going to finish soon, I guess it's the right thing to do. And yeah.. I have the large pores thingy on my nose, so I definitely need it. Such an excellent excuse. I know.


It can act as a mask too. Kata rajin kan..


So, far I found the scrub works fine with me. Just tiny tiny micro grain (felt like it). Me loikeee.. I super love the smell too.

>.<


What else did I get? Hmmm...

Such a terrific therapy. Extremely loikeeeee....


2 comments:

Budak Kenit said...

wuuu~ pink! like3.. >.<

MY said...

hehe.. ha'a.. mmg suma pink.. sgt wangi!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails