Pages

Monday, February 8, 2010

Introducing My New Baby

Alhamdulillah.. Million thanks to Allah s. w.t.. Finally I grabbed one for myself..

My Baby

Berkat kesabaran En. di Foto Flash @ The Gardens menerangkan kepada saya yang cetek ilmu tentang kamera nie selama hampir 2 jam dan membandingkan pilihan-pilihan yang ada. Akhirnya, yang saya pilih tidak termasuk pun dalam pilihan itu. Huhu.. Simpati terhadap En. tersebut ada, tetapi terbayang muka leganya apabila ada hasil juga setelah penat memberi penerangan.

Terima kasih infiniti juga kepada En.Khairul Anwar kerana sudi menemankan saya walaupun saya tahu anda asyik nak keluar ja dari kedai tersebut. Haha.. Terima kasih yang tidak terhingga pada ibu saya kerana tidak kedengaran riak marah pada nada suaranya setelah diberitahu tentang kelahiran kamera baru ini. Walaupun kedengaran juga "banyak duit la tu.. insurans kereta tahun ni jangan lupa bayar sendiri yer". You'll meet the baby this Friday. Wah.. semangat saya untuk pergi Pulau Pangkor this CNY. Terima kasih kepada adikku Nasirudin kerana hanya memberikan bunyi 'isk isk'.. Maknanya masih sokong la kan.. ngee.. Thanks to Dr.Liew for the suggestion. Almost grabbed the e-520. Tidak lupa juga kepada kad saya yang berwarna bronze itu. Akan saya bayar tiap-tiap bulan ya.. Adoi.

Moga dipermudahkan lagi rezeki pada masa hadapan. Amin..


9 comments:

didieadila said...

wow kak my!!!!
besnyerrr!!!
pasni byk la gmbr cantik2..hihi..

ajan said...

alaaa, nk gak! mai, nk pinjam bleh? hehe!

MY said...

didie : hehe.. InsyaAllah.. lama kak My tunggu nak rembat.. finally dpt jugak amik.. Alhamdulillah..

Ajan : hoho.. ajan rembat la satu.. my lum testing..

Mohd Hafizd said...

waahhh..apa lagik..lepas nih bley la outing sme2 wat photoshoot~ hihi

Mohd Hafizd said...

jom photoshooottt~!!

LuN said...

wow!
pasni kne asah skil fotografi thn ley cari duit lbih wt bsnes. =)

MY said...

pitya : byk kena belajar dengan ko nie.. ak baca manual pun dah nak give up.. okay2.. hehe.. nnt lets photoshooooot..

lun : hoho.. InsyaAllah.. beli nie pun sebab dah lama ngidam.. duk pinjam org nya ja..

zzkang said...

why get the old tech(e520) when theres a new 1?? hehe..e620 is light, cheap(with twin kit lens) n full of functions and best for travelling...

be patient when using your new baby...it can be annoying for the first few weeks...just give me a call if u having any prob with it... :D

MY said...

liew : how would I know there is e-620. I only knew there was e-520.. haha. ok ok.. I am certainly definitely need your help to the extent..

yeah.. I can see your point.. at the moment I haven't manage yet to take any good photos.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails